Firma Fructoplant Sp. z o.o. wzięła udział w 22 edycji Międzynarodowej Wystawy „ZIELEŃ TO ŻYCIE” , prezentując swoją najnowszą markę „In My Garden”. Wystawa odbyła się w dniach 28-30 sierpnia w warszawskim Centrum EXPO. W targach wzięło udział 253 wystawców z 11 krajów: Polski, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Litwy, Niemiec, Republiki Czeskiej i Włoch, a także po raz pierwszy z Ukrainy i Białorusi. Targi zorganizowane przez Agencję Promocji Zieleni i Związek Szkółkarzy Polskich odbywały się pod hasłem „Klucz do ogrodu”. Odwiedziło je ok. 14500 osób w tym 5877 profesjonalistów z Polski i 30 innych krajów. Podczas wystawy przeprowadzono konkurs na najatrakcyjniejsze stoisko, w którym wyróżniono Wystawców, którzy w szczególnie atrakcyjny i pomysłowy sposób przygotowali targowe ekspozycje swoich firm zgodnie z celami marketingowymi firmy i hasłem przewodnim. Srebrny Wawrzyn w kategorii najatrakcyjniejsze stoisko roślinne otrzymała firma FRUCTOPLANT Sp. z o.o. .
Cieszymy się, że komisja doceniła wysiłek włożony w projekt i budowę naszego stoiska. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko, za owocne, upływające w miłej i energetycznej atmosferze spotkania – komentował Piotr Lendzion, Dyrektor Handlowy firmy Fructoplant.