Opakowania stały się nieoderwalną częścią naszego życia. Tworzone z różnych materiałów, spełniają konkretne funkcje: ochronną, informacyjną i promocyjną. Opakowania stały się nośnikiem marki, a często zdarza się, że właśnie po opakowaniu rozpoznajemy markę (charakterystyczna, szklana butelka Coca Coli, czy metalowe opakowanie kremu Nivea).
We Fructoplant szukamy rozwiązań dla naszych produktów, które będą jak najmniej inwazyjne dla środowiska. Kierując się ideą ZeroWaste, która zakłada by wszystko w miarę możliwości było wykorzystywane ponownie, zaprojektowaliśmy markę Fruitsters. To linia skierowana z myślą o najmłodszych, oferująca sadzonki krzewów owocowych opakowane w… wiaderko do zabaw w piaskownicy. Do zestawu dołączana jest łopatka, a całość promowana jest wizerunkiem owocowych superbohaterów! W ten sposób popularyzujemy ogrodnictwo u najmłodszych, a opakowanie w którym dostarczamy roślinę nie trafia do śmieci, a służy jako zabawka na plaży lub w piaskownicy.
Dbajmy o Naszą Planetę, już od najmłodszych lat!